دیدار رئیس هیئت تنیس استان خراسان شمالی با رئیس محترم فدراسیون تنیس کشور
  • 0 نظر
  • روابط عمومی
  • 1400/02/11

دیدار رئیس هیئت تنیس استان خراسان شمالی با رئیس محترم فدراسیون تنیس کشور

رییس هیئت تنیس استان خراسان شمالی که دو ماه پیش با رای اعضای مجمع فعالیت خود را آغاز کرد، در این دیدار گزارشی از عملکرد دو ماهه و برنامه های آینده این هیئت را ارائه نمود.

           به گزارش روابط عمومی هیئت تنیس استان خراسان شمالی: رضا کافی رئیس هیات تنیس استان خراسان شمالی با حضور در فدراسیون با دکتر داود عزیزی رئیس محترم فدراسیون تنیس کشور دیدار و گفتگو کرد.

           رییس هیئت تنیس استان خراسان شمالی که دو ماه پیش با رای اعضای مجمع فعالیت خود را آغاز کرد، در این دیدار گزارشی از عملکرد دو ماهه و برنامه های آینده این هیئت را ارائه داد.

          رضا کافی تلاش برای جذب اسپانسر و حامیان مالی با هدف ورود شرکت ها و سرمایه گذاران برای تأسیس باشگاه های تنیس را از جمله برنامه های مهم هیئت تنیس خراسان شمالی عنوان و تصریح کرد: بدون شک حضور بخش خصوصی در تنیس منجر به افزایش رونق این رشته مهیج خواهد شد و برای تحقق این مهم و گسترش بیشتر این رشته، بخش خصوصی را برای ورود به تنیس حمایت و هدایت خواهیم نمود.

           رییس هیئت تنیس استان خراسان شمالی گفت: در همین مدت کوتاه، بازسازی زمین های تنیس شهربازی مرکز استان (بجنورد) مورد توجه قرار گرفت و بعد از یازده ماه تعطیلی، به بهره برداری مجدد رسید.

           کافی اهمیت احداث زمین های تنیس برای رونق این رشته را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: با حمایت رئیس محترم فدراسیون تنیس و مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان، پیگیری برای احداث چهار زمین تنیس در شهرستان های بجنورد، شیروان و اسفراین آغاز شده است تا برنامه های توسعه ای هیئت در ابعاد آموزشی و قهرمانی و همگانی را با قدرت ادامه دهیم.

           رضا کافی در انتها افزود: دو موضوع پیشرفت تنیس رده های سنی و پایه و تنیس حرفه ای و قهرمانی در دستور کار قرار دارد و در همین راستا تمام تلاش خود به منظور تامین زیرساخت نرم افزاری و سخت افزاری مناسب را بکار خواهد برد. از جمله اقدامات دو ماهه هیئت همسو با نکات صدرالاشاره، راه اندازی وب سایت رسمی و دفتر هیئت تنیس استان برای اولین بار می باشد که جزو پایه ای ترین زیرساخت های مدیریت ورزشی به حساب می آیند.

پیام بگذارید

تمام قسمتهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی هستند